Zachorowania
Wiadomości o'Zachorowania'
Biegasz?...chroń swoje piersi Bieganie to zdrowie: wpływa na sylwetkę, obniża cieśnienie tętnicze, a także zmniejsza ryzyko zachorowania na cukrzycę, czy choroby wieńcowe, a także pomaga w odchudzaniu… Jednak nie zapominaj, że bieganie może być dla Ciebie zagrożeniem! Podczas biegania Twoje piersi poruszają się w sposób powtarzalny, wykonując ruch odwróconej cyfry 8. Ten stały ruch w górę i w dół oraz z boku na bok może być przyczyną niebezpiecznych otarć na skórze Twoich piesi.
10-11-04 Elif.pl
Dieta bogata w owoce a choroba Alzheimera Owoce to przede wszystkim źródło witamin, jednak jak dowodzą przeprowadzone ostatnio badania, niektóre z owoców mogą zredukować ryzyko zachorowania na Alzheimera.
08-02-04 Senior
Ojcostwo a rak prostaty Naukowcy i lekarze nieustannie poszukują odpowiedzi na pytanie o przyczyny różnych chorób. Specjaliści z Danii przyjrzeli się zależności pomiędzy posiadaniem lub nie posiadaniem dzieci a ryzykiem zachorowania na raka prostaty.
08-01-08 Senior
Kawa i herbata mogą uratować życie Wyniki badań opublikowanych "International Journal of Cancer" potwierdzają, że kawa i herbata mogą uchronić przed rakiem nerki. Już jedna filiżanka herbaty dziennie może zmniejszyć prawdopodobieństwo zachorowania na nowotwór nerki o 15-16 procent.
08-01-02 Senior
Palenie papierosów a cukrzyca Obserwacje przeprowadzone przez naukowców ze Szwajcarii potwierdziły istnienie związku pomiędzy paleniem papierosów a ryzykiem zachorowania na cukrzycę.
07-12-17 Senior
Depresja a osteoporoza Osteoporoza to choroba dotykająca 50 % kobiet i 20 % mężczyzn po 50 - tym roku życia. Okazuje się, że poza znanymi dotychczas czynnikami zwiększającymi ryzyko zachorowania, do rozwoju osteoporozy może przyczynić się depresja.
07-12-11 Senior
Ruch to zdrowie! Aktywność fizyczna przynosi wiele korzyści, jedną z nich jest zmniejszenie ryzyka pojawienia się demencji lub zachorowania na depresję.
07-12-07 Senior
Poziom witaminy D a cukrzyca Dotychczas prowadzone badania naukowe potwierdzały korzystny wpływ witaminy D na zdrowie starszych osób. Najnowszy eksperyment dowiódł, iż witamina ta nie tylko wspomaga walkę ze starzeniem się, zmniejsza też ryzyko zachorowania na cukrzycę II typu.
07-11-24 Senior